Recenzja książki Sekrety Szefa Kuchni

13:03 Mr.chef 0 Comments





Dziś chciałbym otworzyć nowy dział na tym blogu a mianowicie recenzje książek kucharskich. Niestety w dziedzinie recenzji nie mam zbyt dużego doświadczenia ale mam nadzieję że wszystko będzie mieć ręce i nogi, oraz że moje recenzje będzie się fajnie czytało i okażą się pomocne. Na pierwszy ogień chciałbym rzucić książkę:

"Sekrety Szefa Kuchni: 
jak kroić i obierać, żeby smacznie zjeść."


 Jako że kucharzem jestem jedynie z zamiłowania, z wielką chęcią sięgam po książki zawierające podstawowe informacje na temat gotowania. Sekrety Szefa Kuchni były pierwszą książką kucharską, którą zakupiłem. Do zakupu przekonały mnie ładne ilustracje oraz to, że partnerem książki jest firma Fiskars, którą darzę szacunkiem za jej produkty. Książka ta jest w twardej oprawie i ma 128 stron.  W miarę zagłębiania się w treść wywnioskowałam, że poza paroma ciekawostkami na temat rodzajów noży, książka nie wnosi nic nowego do mojej i tak jeszcze nikłej wiedzy nt. gotowania. W książce opisane jest jak kroić np. w Julienne, albo jak wydobyć serce karczocha.  Dowiemy się również jak sprawić rybę oraz jak porcjować kurczaka. Większość z technik opisanych w książce z łatwością można znaleźć w różnych programach kulinarnych, oraz na YouTube. W książce nie znajdziemy również dużej ilości przepisów, znajduje się ich tylko kilkanaście. Można również znaleźć inną wersję tejże książki pt. "Nóż w kuchni" do tej wersji dodawany jest nóż firmy Fiskars, lecz niestety jest ona droższa.

Reasumując książka nie jest warta swojej ceny, lepiej pieniądze które mieliśmy przeznaczyć na nią włożyć do skarpetki i poczekać aż wypatrzymy jakąś inną książkę. 









0 komentarze: