Witam!!!

15:20 Mr.chef 0 Comments

Długo się zastanawiałem nad moim pierwszym postem, nigdy wcześniej nie prowadziłem żadnego bloga i jest to dla mnie nowe doznanie. Mam nadzieję że wszystko będzie tu miało ręce i nogi. Może teraz parę słów o mnie:) Jestem 25 letnim studentem z Krakowa, swoją przygodę z gotowaniem zacząłem jakieś 2 lata temu, wcześniej jedyne co potrafiłem zrobić to herbata i jakieś kanapki. Jednak po pewnym czasie mieszkania poza domem stwierdziłem że pora coś się nauczyć gotować! Moja nauka była prowadzona metodą prób i błędów i przez te kombinacje zrodziła się moja pasja do gotowania. Z początku były to różnego typu wariacje makaronowe, teraz jednak nie boje się przyrządzić najrozmaitsze dania.
Na blogu będę się starał dawać najrozmaitsze przepisy i mam nadzieje że każdy znajdzie coś dla siebie:)
Jednak oprócz przepisów postaram się zamieszczać recenzje książek kucharskich i z biegiem czasu może będę wpadał na różne inne pomysły.
Zachęcam wszystkich odwiedzających do polubienia mojego bloga na Facebooku oraz na Google+ :)

0 komentarze: